print

Eunom-e: digitaal platform voor beheer van geschillendossiers

privé

Eunom-e: digitaal platform voor beheer van geschillendossiers

Eunom-e is een digitaal platfom voor advocaten en RIZIV-diensten die samen geschillendossiers beheren. Het zorgt er voor dat op een transparante manier alle gegevens van een dossier beschikbaar zijn.

Open de webtoepassing

​Wie kan Eunom-e gebruiken?

Dit platform is intern beschikbaar voor alle diensten van het RIZIV die geschillen behandelen. Extern staat deze applicatie open voor advocaten opdat zij op een eenvoudige manier de stand van zaken van hun dossier kunnen raadplegen. Via dit digitaal platform ontvangen zij ook hun nieuwe dossiers. Verder kunnen zij ook rechtstreeks vragen stellen naar de diensten toe met betrekking tot een dossier alsook de nodige documenten overmaken.

Hoe gebruikt u Eunom-e?

Eunom-e is eenvoudig in gebruik, u kan hieronder de infovideo bekijken met de volgende thema’s:

  • verbinding maken

  • de basisprincipes en functionaliteiten van applicatie Eunom-e

  • de gegevens van mijn advocatendossier van het RIZIV bekijken

  • groepsdossiers opzoeken en behandelen gegroepeerd per algemeen onderwerp

  • advies vragen: Een vraag  stellen en antwoord erop  ontvangen of om te antwoorden op de vraag

  • opdracht geven of informeren met een ontvangstbevestiging van een taak

  • een document toevoegen

  • een document overmaken

 

 

 

Contacten

Directie juridische zaken en geschillen Algemeen ondersteunende diensten van het RIZIV

Tel: +32(2) 739 73 07 - +32(2) 739 73 06

E-mail: Geschillen.AD@riziv-inami.fgov.be

Technische problemen

​Contacteer dan onze helpdesk:

E-mail: helpdesk@riziv-inami.fgov.be
Telefoon: +32(0)2 739 74 74 - van 7u30 tot 12u en van 13u30 tot 16u30.
Als u naar het callcenter van de Helpdesk belt, dan zult u een taal moeten kiezen (1=FR, 2=NL). Als alle correspondenten in de gekozen taal bezet zijn, dan mag u ook in de andere taal verdergaan.